субота, 3 грудня 2022 р.

Тренінг методистів України та вчителів англійської мови Закарпатської, Тернопільської, Волинської, Івано-Франківської, Чернівецької, Черкаської та Київської областей

З 26 по 28 листопада 2022 року в столиці Польщі, Варшаві відбувся тренінг методистів України та вчителів англійської мови Закарпатської, Тернопільської, Волинської, Івано-Франківської, Чернівецької, Черкаської та Київської областей з теми: «Thinking about Teaching and Learning in Difficult Times» («Викладання та навчання у важкі часи») у рамках глобальної програми Британської ради «Language for Resilience». 

Мета тренігу  - представити учасникам тренінгу вплив травми на навчання та поведінку в класі. Він був спрямований на надання загального розуміння теми, а також деяких конкретних стратегій навчання для створення фізичної та емоційної безпеки для учнів у класах. 

Близько 200 учителів з України приїхали до Польщі, щоб поділитися своїм досвідом навчання дітей у складний воєнний час. Цей захід проводився за сприяння Міністерства освіти й науки України у рамках глобальної програми Британської Ради «Language for Resilience». 

У роботі тренінгу брали участь Директор Британської Ради в Україні Саймон Вільямс, провідний спеціаліст Міністерства науки і освіти України Світлана Фіцайло та 16 тренерів Британської Ради. 

У ході тренінгу учасники познайомилися з визначенням поняття «травма» та основними типами  травм, які можуть вплинути на учнів у класі; розпізнавати вплив певних типів травм на навчання та поведінку у класах; визначити свою роль, як учителя, в підтримці цих учнів, які зазнали травм, та намагалися створити фізичну та емоційну безпеку для учнів у класі за допомогою практичних стратегій навчання. 

 До кінця тренінгу його учасники мали змогу пояснити зв'язок між травмою та деякими типами поведінки; застосовувати знання нейронауки про частини мозку для вибору способів реагування на поведінку учня на уроці; розпізнавати несвідомі захисні механізми проєкції для управління дистресовою поведінкою. Учасники тренінгу усвідомили, що є основними факторами безпечної класної кімнати та мали змогу подумати про власні класні кімнати та власні практики, щоб внести необхідні зміни для того, щоб зробити їх безпечнішими. Методисти та вчителі мали змогу обмінюватися власними  практичними стратегіями забезпечення  безпеки у своїх класах та школах. Учасники тренінгу мали змогу  оцінити, чи почуваються їхні учні в безпеці, в ситуації яка відбувається наразі в Україні.

У роботі тренінгу від Запорізького регіону брала участь методист методичного відділу Віра Чорна.
Фотозвіт 

Немає коментарів:

Дописати коментар