вівторок, 7 березня 2023 р.

Воркшоп з теми: "Більше проєктів на уроці німецької? Це гарна ідея! (Mehr Projekte im Unterricht? Das ist eine «Gute Idee!» з Вадимом Орешичем, офіційним методистом видавництва «Hueber» в Україні)

 

Інформація
 про методичний воркшоп
з теми: «Більше проєктів на уроці німецької? Це гарна ідея! (Mehr Projekte im Unterricht? Das ist eine «Gute Idee!» 

з Вадимом Орешичем, офіційним методистом видавництва «Hueber» в Україні)



22 лютого 2023 року з 16.00 до 17.00 проходив методичний воркшоп з теми: «Більше проєктів на уроці німецької? Це гарна ідея! (Mehr Projekte im Unterricht? Das ist eine «Gute Idee!»). Метою заходу було – познайомити вчителів німецької мови з організацією проєктної діяльності на уроках німецької мови, підвищити професійну майстерність педагогів щодо розвитку учнівської внутрішньої мотивації та познайомити з інформаційно-комунікаційними інструментами, які можна застосовувати під час проєктної діяльності на уроці.     

Офіційний методист видавництва «Hueber» в Україні Вадим Орешич на практиці продемонстрував як використання методу проєктів на уроках німецької мови допомогає здобувачам освіти використовувати німецьку мову як засіб спілкування, а саме: спонукати співрозмовника ставити питання і відповідати на них, висловлювати згоду чи незгоду, небажання або бажання, схвалення або несхвалення тощо. Вадим Орешич практично довів, що метод проєктів є засобом підвищення інтересу учнів до навчання в цілому і до вивчення німецької мови, адже його застосування розвиває внутрішню мотивацію за допомогою перенесення центру процесу навчання з учителя на учня.

Учасники воркшопу переконалися в тому, що метод проєктів на сьогодні є актуальним і тому, що замість засвоєння готових знань потрібно розвивати навички і вміння дитини, її творчих здібностей, самостійне мислення і почуття особистної відповідальності, готовність співпрацювати з людьми з інших країн, а для цього необхідно володіти німецькою мовою.

У ході виконання тестів та практичних завдань, учителі висловлювати свої власні ідеї в зручній для них творчопродуманій формі: виготовлення колажів, плакатів, оголошень, досліджень з подальшим оформленням, презентацією тощо. Учасники переконалися, що саме у процесі проєктної роботи на уроках німецької мови відповідальність за навчання покладається на самого учня. Найважливіше, що дитина, а не вчитель визначає, що буде містити проєкт, в якій формі і як пройде його презетація. Вчитель німецької мови лише дає тему та координує дільність школярів. Учасники
воркшопу виконували доступні творчі завдання, виконували міні-проєкти.

На прикладі використання підручників видавництва «Hueber» «Gute Idee», вчителі можуть у майбутньому застосовувати такі види проектів, як:

1. Інформаційні: спрямовані на навчання цілеспрямованого збирання інформації, її аналізу та використання.

2. Дослідницькі: вимагають чіткого визначення загальної проблеми дослідження, його головної мети, конкретних задач та методів їх розв’язання.

3. Ігрові: передбачають виконання ігрових ролей у моделях/ситуаціях, що об’єднуються загальною ідеєю.

4. Творчі: діяльність учасників спрямована на створення оригінальних есе або віршів, вигадування казок або оповідань, малюнків, колажу тощо.

5. Практичні (практично-орієнтовані): кінцевим продуктом таких проєктів може бути газета, Web-сторінка, оформлений стенд, суспільна акція тощо.

Представник видавництва «Hueber» зазначив, що особливістю будь-якого проєкту є те, що вчитель формулює проблему, проте кожна проблема змушує дитину діяти, тому тема проєкту додається в загальних рисах, діти її обговорять, домислять, можуть переформулювати або дозволяється обирати підтему проєкту самостійно.

Вчителі Запоріжжя та Запорізької області практичними діями довели, що метод проєктів вже широко використовується в їхніх закладах освіти. Саме проєктний метод довів свою ефективність, як один з творчо-пізнавальних методів, як такий, що підвищує мотивацію учнів до вивчення німецької мови, розвиває у школярів іншомовну комунікативну компетенцію у невимушеній формі.

На думку Вадима Орешича, метод проєкту дозволяє вирішити також низку дидактичних задач і, відповідно, перетворити уроки німецької мови в дискусійний, дослідницький клуб, у якому вирішуються дійсно цікаві, практично значимі і доступні учням проблеми з урахуванням особливостей культури країни і на основі міжкультурної взаємодії.

Учасники воркшопу подякували Вадима Орешича, офіційного методиста видавництва «Hueber» в Україні, та модератора воркшопу, Віру Чорну за корисний вебінар. Детальну інформацію про воркшоп з теми: «Більше проєктів на уроці німецької? Це гарна ідея! (Mehr Projekte im Unterricht? Das ist eine «Gute Idee!»).

за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1rONvOx8_wQ1NhUWb1aA2HU1ZA-xBPjEs?usp=share_link _ Фотозвіт

https://tsp-books.com/seminars/hueber/bilshe-proiektiv-na-urotsi-nimetskoi-tse-harna-ideia/ - Захід

Немає коментарів:

Дописати коментар